Вхід   |   Реєстрація


Вирішення спірних питань


Ми постійно відкриті для діалогу та уважні до партнерів та клієнтів.
Якщо у Вашому замовленні сталася помилка, зателефонуйте або напишіть менеджеру:

+38(096) 21 34 163 - Менеджер (Гурт)
+38(066) 45 11 425 - Менеджер (Роздріб)
+38(098) 11 34 711 - Інформація з питань співпраці

virena.inc@gmail.com
virena.info@gmail.com

І будь які помилки в замовлені будуть виправлені дуже швидко, а Ви залишитесь задоволеними.

У випадку якщо у Вас виникли претензії, до якості товару, обміняти або повернути його можна протягом 14 днів після отримання замовлення.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтесь, що товар не має слідів використання.
Кошти, або аналогічний товар належної якості, будуть повернуті після отримання товару і підтвердження його дефектів.
Поважаємо кожного клієнта і будемо дуже уважні при отриманні скарг!

Обмін та повернення товару належної якості: Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" від 13.01.2006р,

Якщо з будь-якої причини товар Вам не підійшов, Ви можете обміняти його або повернути протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Товар повинен бути без ознак використання та в оригінальній упаковці.
Для повернення виробу вишліть його нам на зворотню адресу, попередньо повідомивши нам причину повернення.
Кошти за товар будуть повернуті Вам після отримання нами виробу і підтвердження його цілісності.
Також зберігайте документи, які мають відношення до повернення.
Кошти за виріб будуть повернені Вам протягом 14 днів шляхом переказу на вказаний Вами рахунок.

Важливо! Витрати, при поверненні товару належної якості, бере на себе покупець.